نمایندگی های امداد خودرو

امداد خودرو زنجان

امداد خودرو زنجان
امتیاز به امدادگر ما

خودروبر کفی در سراسر جاده زنجان

حمل با چرخ گیر

ارسال یدک کش در سریع ترین زمان ممکن

دارای کفی خودرو

خودرو بر کفی کش در همه نقاط جاده زنجان

امداد رسانی جاده ای در همه جاده های منتهی به شهرها، روستاها و بخشها

مکانیک سیار جاده ای و حضور به موقع و در کمترین زمان

حمل خودرو در سراسر زنجان

رساندن لوازم یدکی در مسیر زنجان

امدادخودرو ماشین های ایران خودرو

امداد خودرو ماشین های سایپا

حمل با جرثقیل در همه مسیرهای منطقه زنجان

اگر به یکی از دلایل زیر نیاز به تماس با امداد خودرو زنجان دارید، کافی است تا همین الان با امداد خودرو زنجان تماس بگیرید

تمام شدن بنزین
خالی شدن باطری ماشینش
تصادفات شدید که منجر به عدم توانایی در حرکت ماشین می شود
نداشتن آب و جوش آوردن
روشن نشدن ماشین
خرابی گیربکس ماشین
پاره شدن تسمه تایم
پنچر شدن ماشین و عدم توانایی راننده برای تعویض لاستیک زاپاس
خرابی های جزیی و همراه نداتن آچار برای رفع خرابی خودرو
ماندن سوییچ داخل ماشین و قفل شدن در ماشین
پاره شدن تسمه دینام ماشین و نیاز به تعویض تسمه دینام
روشن شدن چراغ های هشدار پشت آمپر ماشین
ارسال مکانیک سیار
سواری امداد
تنظیم موتور
همچنین بسیاری دلایل دیگر که ممکن است ما را نیازمند به برقراری تماس با نزدیکترین امداد خودرو در زنجان و نزدیک به محل خرابی ماشین بکند.

امداد خودرو زنجان

امداد خودرو زنجان

کارشناسان امداد خودرو زنجان در کمتر از ۱۵ دقیقه با حضور در کنار ماشین شما در درجه اول سعی بر رفع عیب و راه اندازی مجدد خودرو شما کرده اما در صورتی که موفق به رفع مشکلات اتومبیل شما در محل نشوند، با حمل آن به تعمیرگاه مورد نظر شما و یا تعمیرگاه مرکزی ادامه کار را به تعمیر کاران مجرب خواهند سپرد.

خدمات قابل ارائه امدادخودرو زنجان سیار : _ رفع عیب خودرو در محل با امدادخودرو زنجان _ افزایش رضایتمندی مشتریان با تعمیر در محل امداد خودرو زنجان _ اعزام یا حمل به تعمیرگاههای مجاز امداد خودرو زنجان در صورت نیاز با یدک کش یا امداد خودرو _ تکریم مشتریان توسط امداد خودرو زنجان _ ارائه خدمات تعمیرگاهی در محل (سرویس در محل ) امداد خودرو زنجان _ جلوگیریر از اتلاف وقت مشتریان با تعمیر در محل با امداد خودرو زنجان _ مکانیکی سیار زنجان _ ایجاد تنوع در خدمات سیار حمل خودرو با امداد خودرو زنجان _ خودروبر زنجان _ جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی توسط مشتریان _ پیشتازی در امر خدمات تعمیرات توسط امداد خودرو زنجان _ تعمیر در محل تمامی خودروهای ایران خودرو , سایپا ,کرمان موتور و تلاش خودرو _ ایجاد تنوع در خدمات سیار حمل خودرو با امدادخودرو زنجان

حمل خودرو در تمام نقاط کشور شبانه روزی بدون تعطیلی به سایر مناطق کشور. سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امدادخودرو زنجان استفاده از انواع خودرو بر ها از جمله نیسان، کامیونت حمل خودرو و … تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر. حمل انواع خودرو (صفرکیلومتر،معیوب،تصادفی،فرسوده) با خودرو سوار هزینه ها و تعرفه های امدادخودرو زنجان بسیاری از مردم شهر زنجان از این موضوع گلایه می کنن و حق دارن. این گلایه بخاطر اینه که فعالیت امداد خودرو های بدون مجوز به شیوه های مختلف فعالیت میکنند و هزینه های کلانی از مشتریان عزیز در شهر زنجان دریافت می کنند. تعرفه های خدمات امدادی امدادخودرو زنجان به قسمت های مختلف تقسیم می شوند. هزینه های تعمیر در محل خودرو شامل هزینه ایاب ذهاب و اجرت میشود و هزنه قطعاتی که استفاده می شوند جداگانه محسوب میشود. هزینه ایاب ذهاب در ساعات شبانه روز در شهر زنجان فرق دارد و اگر درخواست مشتری بین ساعات ۲۴ بامداد الی ۶ صبح باشد ۲۰ الی ۳۰ درصد افزایش می یابد. ولی در این ساعات قیمت قطعات هیچ تغییری نمیکند. در امر هزینه های حمل خودرو شهر زنجان به عواملی مختلفی همچون: نوع وسیله حمل کننده, شرایط آب و هوا, ارزش خودروی حمل شونده و ساعات درخواست مشتری بستگی دارد.

امداد خودرو زنجان

فقط کافیست با امداد خودرو زنجان در شهر زنجان تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و کادری مجرب به مشکل خودروی شما رسیدگی و رفع مشکل نمایند . ( امداد خودرو زنجان حامی رضایت مشتریان تعمیر در محل در شهر زیبای زنجان ) پنچر گیری سیار خودرو امدادخودرو زنجان: امداد خودرو زنجان در راستای هدف مندی رضایت مشتریان خود و بروز رسانی فعالیتهای خود سیستم پنجر گیری سیار زنجان را فراهم ساخته تا در صورت نیاز مشتری به پنچر گیری سیار در شهر زنجان تیم مربوطه اعزام شوند . تیم پنچرگیری سیار امدادخودرو زنجان در هنگام نیاز و درخواست مشتریان عزیز به محل خودروی مشتری اعزام می شوند . لاستیک خودرو را باز می کنند . باز لاستیک را پر میکنند و با تخصص خود جای پنچری لاستیک خودرو را پیدا می کنند . اگر لاستیک خودرو از نواری فاق لاستیک پنچر شده باشد لاستیک قابل پنچر گیری نمی باشد . عاج لاستیک خودرو پایین تر از ۱۵ درصد باشد قابل پنچرگیری نمی باشد . اگر شیاری که شی یا وسیله ای که لاستیک خودرو را پنچر کرده بزرگ باشد لاستیک خودرو باید تعویض گردد . امروزه با وجود تعداد خودروهای امدادی , دستگاه باد به ندرت در این خودروها یافت می شود , ولی امدادخودرو زنجان تمامی خودرو های امدادی خود را با این دستگاهها مجهز کرده است که در صورت پنچرگیری سیار وسیله بسیار مهمی می باشد . پس فاصله شما مشتری عزیز با امدادخودرو زنجان فقط یک تماس است

امداد خودرو زنجان آماده امداد رسانی و تعیمر انواع خودرو های ایرانی و خارجی به شرح زیر می باشند:

بنز
بی ام دابلیو BMW
مازراتی
پورشه
کیا
هیوندای
نیسان
تویوتا
جک
ام وی ام
لیفان
برلیانس
محصولات ایران خودرو شامل: پژو ۲۰۶، پرشیا، پژو ۴۰۵، تندر ۹۰، اچ سی، هایما، سمند، سورن و غیره
محصولات سایپا شامل: رنو ساندرو، چانگان، زوتی، رنو ال ۹۰، پراید، تیبا، ساینا، کوئیک و غیره
سایر اتومبیل های قدیمی و جدید

انواع امداد خودرو و چگونگی انتخاب نوع امداد خودرو

 

امداد خودرو زنجان
انواع وسایل امدادی برای تعمیر در محل و یا حمل خودرو به تعمیرگاه به شرح زیر می باشد

خودرو بر کفی
یدک کش
کفی خودرو
جرثقیل خودرو بر خرچنگی
جرثقیل خودرو بر دکل دار
خودرو سوار
خودروبر چرخ گیر
خودرو بر کفی کش
سواری امداد خودرو
جرثقیل خودرو بر
نیسان یدک کش
تعمیرکار سیار
بکسل ماشین
برای اینکه بدانید کدامیک از خدمات امداد در حال حاضر مورد نیاز شماست کار سختی در پیش ندارید، فقط کافی است که با شماره تلفن امداد خودرو زنجان تماس حاصل نموده و شرح درستی از مشکل خودرو خود بیان کنید و انتخاب نوع وسییله امداد خودرو و یا یدک کش را به کارشناسان امداد خودرو زنجان واگذار کنید.

راه های حمل خودرو خراب به تعمیرگاه

اولین روشی که قطعا به ذهن همه ما می رسد این است که با هول دادن خودرو را به تعمیرگاه برسانیم اما باید بدونید که این کار خود ممکن است به افزایش صدمات وارده به خودرو کمک کند و علاوه بر این شما باید برای هول دادن ماشین فشار بدنی زیادی را تحمل نمایید پس ما اکیدا به شما توصیه می کنیم از هول دادن خودرو به منظور روشن کردن و یا رساندن آن به تعمیرگاه خوداری نموده و با شماره تلفن امداد خودرو زنجان تماس بگیرید.

دومین روش که بازهم استفاده از آن به شدت رد می شود بستن خودرو با زنجیر و یا تناب به یک خودرو دیگر و یا به اصطلاح بکسل کردن آن است. هنگامی که شما خودرو خود را بکسل می کنید ممکن است در بین راه دو خودرو بهم برخورد نمایند و یا اینکه بخاطر پاره شدن تناب بکسل خودرو معیوب از مسیر خارج شده و به سایر خودرو ها برخورد کند. همچنین اگر خرابی خودرو شما به دلیل مشکلات پولس و یا گیربکس و یا قفل شدن چرخها باشد، بکسل کرد ماشن باعث افزایش خرابی و در نتیجه افزایش هزینه تعمیرات می شود. بنابر این هرگز به منظور کاهش هزینه حمل خودرو با یدک کش و یا جرثقیل خودرو‌بر از بکسل خودرو استفاده ننمایید.

امداد خودرو زنجان در زنجان چه خدماتی به شما ارائه می نماید؟
با آنکه از مشکل پیش آمده برای اتومبیل شما متاسفیم، اما مشتاقانه منتظر تماس شما هستیم تا در صورت نیاز یکی از موارد زیر را برای کمک به رفع مشکل شما ارائه نماییم.

ارائه مشاوره تلفنی رایگان و تلاش برای حل مشکل ماشین توسط خودتان
اعزام مکانیک سیار به محل
رفع ایراد های کوچک و کمک به راه اندازی خودرو در محل
هماهنگی با تعمیرگاه های مجاز و حمل خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه مجاز
دریافت فایل لیست قطعات و اعلام هزینه تعمیرات و همچنین حمل خودرو
دریافت فایل هزینه حمل مطابق تعرفه کانون جهانگردی و اتومبیل رانی
حمل خودرو به محل مورد تقاضای مشتری

امداد خودرو زنجان

امداد خودرو زنجان

این امدادخودرو در زنجان به دلیل سرویس دهی مطلوب تر، از مدرن ترین تجهیزات و شیوه‌های جدید خدمت رسانی استفاده کرده است.

این امداد در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. حمل خودرو باشد یا تعمیر در محل باشد .

امداد خودرو شبانه روزی زنجان

یدکش شبانه روزی زنجان

مکانیکی شبانه روزی زنجان

خودروبر شبانه روزی زنجان

جرثقیل شبانه روزی زنجان

شرکت امدادخودرو شبانه روزی زنجان

همه امدادگران سیار باید برای خدمت‌رسانی بهتر و احساس امنیت و آرامش بیشتر برای مردم ضمن داشتن کارت شناسایی و مدرک تخصصی و لباس فرم و با داشتن تجهیزات و ابزارآلات کامل از جمله: جعبه بوکس، آلن، جک و قطعات مصرفی مورد استفاده مانند: تسمه دینام، هرزگرد، ماهک دنده، سیم کلاچ، پمپ بنزین، سیم گاز، کائوچوی کلاچ، فیوز، درب رادیاتور، کورکن رادیاتور، شلنگ آب، شلنگ بخاری، را برای حداقل اتومبیل های داخلی داشته باشند. ولی در عین خدمت‌رسانی چنانچه اتومبیلی که دچار حادثه شد از اتومبیل های وارداتی بود، امدادگران تخصصی ما برای حل مشکل شما فرستاده می شوند و اگر قطعه مدنظر بود که مورد نیاز بود که اتومبیل در آنجا می بایست تعویض می شد شرکت امداد خودرو میبایست آن قطعه را به صورت آنلاین به امدادگران تحویل داده و خدمت رسانی نماید.

حمل خودرو زنجان
خودروبر زنجان
کفی بر زنجان
خودرو سوار زنجان
خودرو حمل ماشین زنجان
ماشین بر زنجان

امداد خودرو زنجان

علاوه بر این خدمات تعمیر ماشین شامل عیب یابی دیاگ، تنظیم موتور، رفع هرگونه خراب خودرو، تعویض روغن موتور، تعویض دینام و تسمه تایم، تعویض دیسک و صفحه، تعویض لاستیک و پنچرگیری، تعویض فیلتر و پمپ بنزین، تعویض رادیاتور و شیلنگ ها و تعویض باتری خودرو در محل همراه با تست سلامت خودرو نیز از جمله مواردی است که تیم ما به طور تخصصی انجام می‌دهد. به یاد داشته باشید که انتخاب امداد خودروی غیر مجاز میتواند برای شما هزینه های زیادی را در داشته باشد. لذا لازم است با انتخاب یک شرکت معتبر برای بهرمندی از خدمات امدادی، تجربه مناسبی از دریافت خدمات امدادی داشته باشید.

عملیات امداد رسانی و حمل خودرو به صورت شبانه روزی میباشد و امداد خودرو ها در ۲۴ ساعت شبانه روز اماده امداد رسانی و حمل خودرو ها میباشند .حمل و نقل خودرو های اسیب دیده و یا خودرو های صفر کیلومتر از هر کجای ایران تخصص ما میباشد.ما متناسب با نیاز شما خودروبر مناسب را برای شما ارسال میکنیم.

یدک کش برای مواقعی ست که خودروی شما قادر به حرکت نمی باشد، یا اینکه حرکت دادن خودرو خطرناک است و یا خودرو نمایشگاهی، صفر و بدون کارکرد باشد. هر ساله میلیون ها خودرو توسط خودروبر ها و وسایل حمل و نقل خودرو در استان آذربایجان شرقی حمل می شوند. ایمنی حمل و نقل یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین مسئله در این رابطه می باشد که باید با رعایت شرایط و استانداردها، این نوع حمل و نقل به خوبی پیش رود.

حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی

حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و …)

اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی

مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد

حمل خودرو از زنجان

خودرو بر زنجان متخصص در حمل انواع خودرو از زنجان به تمام نقاط کشور و همچنین از سایر شهرها به استان و زنجان می باشد. امید است با در اختیار داشتن کادر حرفه ای و همچنین تجهیزات استاندارد، لبخند رضایت را بر لب همشهریان و هموطنان خویش ببینیم.

جرثقیل حمل خودرو

همه خودرو ها حداقل یک بار و پس از تولید توسط جرثقیل به محل مورد نظر مانند دفتر روش یا نمایندگی حمل می شوند. همه جرثقیل هایی که برای حمل و جابجایی خودرو استفاده می شوند، باید دارای استانداردها و امکانات لازم به این منظور باشند. مثلا رمپ هیدرولیک یکی از ضروریات ماشین های حمل اتومبیل است که وظیفه بالا و پایین کردن خودروها جهت بارگیری و تخلیه یا تمیز کردن آنها را دارد.

رفع ایراد خودرو در محل

امداد خودرو زنجان پیشرو با در اختیار داشتن نیروهای فنی خبره بسیاری از ایرادات خودرو شما در محل رفع خواهد کرد.

معرفی تعمیرکاران تخصصی

اگر به دنبال تعمیرکار تخصصی برند خودرو خود در زنجان هستید کارشناسان ما قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهند بود.

معرفی فروشندگان لوازم یدکی

با مشاوران امداد خودرو زنجان پیشرو تماس بگیرید تا فروشندگان معتبر و اصلی لوازم یدکی خودرو مورد نظر خود را بیابید.

معرفی کارگاه های مجاز

اگر نیاز به امداد خودرو در زنجان دارید با ما تماس بگیرید تا نزدیکترین کارگاه ها و تعمیرگاه های مجاز خودرو را به شما معرفی کنیم.

مشاوره فنی رایگان

با ما تماس بگیرید، برخی از ایرادات خودروی شما به دست خودتان و با راهنمایی کارشناسان فنی امداد خودرو زنجان پیشرو برطرف خواهد شد.

اما چه زمانی ما با امداد خودرو تماس میگیریم؟

این روزها و با پیشرف خودرو ها نیاز ما به امداد خودرو افزایش یافته و ممکن است به یکی از دلایل زیر ما به امداد خودرو نیاز پیدا کنیم. با خواندن ادامه این مطلب شما به خدمات متعدد امداد خودروی زنجان پی خواهید برد.

تمام شدن بنزین
خالی شدن باطری ماشین
تصادفات شدید که منجر به عدم توانایی در حرکت ماشین می شود
نداشتن آب و جوش آوردن
روشن نشدن ماشین
خرابی گیربکس ماشین
پاره شدن تسمه تایم
پنچر شدن ماشین و عدم توانایی راننده برای تعویض لاستیک زاپاس
خرابی های جزیی و همراه نداشتن آچار برای رفع خرابی خودرو
ماندن سوییچ داخل ماشین و قفل شدن در ماشین
پاره شدن تسمه دینام ماشین و نیاز به تعویض تسمه دینام
روشن شدن چراغ های هشدار پشت آمپر ماشین
ارسال مکانیک سیار
سواری امداد
تنظیم موتور

امداد خودرو زنجان
انواع وسایل امدادی برای تعمیر در محل و یا حمل خودرو به تعمیرگاه به شرح زیر می باشد

خودرو بر کفی
یدک کش
کفی خودرو
خودرو سوار
خودروبر چرخ گیر
خودرو بر کفی کش
سواری امداد خودرو
جرثقیل خودرو بر
نیسان یدک کش
تعمیرکار سیار
برای اینکه بدانید کدامیک از خدمات امداد در حال حاضر مورد نیاز شماست کار سختی در پیش ندارید، فقط کافی است که با شماره تلفن امداد خودرو زنجان تماس حاصل نموده و شرح درستی از مشکل خودرو خود بیان کنید و انتخاب نوع وسییله امداد خودرو و یا یدک کش را به کارشناسان امداد خودرو زنجان واگذار کنید.

راه های حمل خودرو خراب به تعمیرگاه
اولین روشی که قطعا به ذهن همه ما می رسد این است که با هول دادن خودرو را به تعمیرگاه برسانیم اما باید بدونید که این کار خود ممکن است به افزایش صدمات وارده به خودرو کمک کند و علاوه بر این شما باید برای هول دادن ماشین فشار بدنی زیادی را تحمل نمایید پس ما اکیدا به شما توصیه می کنیم از هول دادن خودرو به منظور روشن کردن و یا رساندن آن به تعمیرگاه خوداری نموده و با شماره تلفن امداد خودرو زنجان تماس بگیرید.

دومین روش که بازهم استفاده از آن به شدت رد می شود بستن خودرو با زنجیر و یا تناب به یک خودرو دیگر و یا به اصطلاح بکسل کردن آن است. هنگامی که شما خودرو خود را بکسل می کنید ممکن است در بین راه دو خودرو بهم برخورد نمایند و یا اینکه بخاطر پاره شدن تناب بکسل خودرو معیوب از مسیر خارج شده و به سایر خودرو ها برخورد کند. همچنین اگر خرابی خودرو شما به دلیل مشکلات پولس و یا گیربکس و یا قفل شدن چرخها باشد، بکسل کرد ماشن باعث افزایش خرابی و در نتیجه افزایش هزینه تعمیرات می شود. بنابر این هرگز به منظور کاهش هزینه حمل خودرو با یدک کش و یا جرثقیل خودرو‌بر از بکسل خودرو استفاده ننمایید.

امداد خودرو زنجان در زنجان چه خدماتی به شما ارائه می نماید؟
با آنکه از مشکل پیش آمده برای اتومبیل شما متاسفیم، اما مشتاقانه منتظر تماس شما هستیم تا در صورت نیاز یکی از موارد زیر را برای کمک به رفع مشکل شما ارائه نماییم.

ارائه مشاوره تلفنی رایگان و تلاش برای حل مشکل ماشین توسط خودتان
اعزام مکانیک سیار به محل
رفع ایراد های کوچک و کمک به راه اندازی خودرو در محل
هماهنگی با تعمیرگاه های مجاز و حمل خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه مجاز
دریافت فایل لیست قطعات و اعلام هزینه تعمیرات و همچنین حمل خودرو
دریافت فایل هزینه حمل مطابق تعرفه کانون جهانگردی و اتومبیل رانی
حمل خودرو به محل مورد تقاضای مشتری

انواع خدمات امداد خودرو محمدی در زنجان:

  • تست و تعویض باطری در محل
  • خدمات باطری به باطری
  • رفع مشکل سیم کشی
  • تعمیر جعبه فیوز
  • تعمیر کامپیوتر و ایسیو ماشین
  • تعمیر پمپ بنزین
  • تعمیر انژکتور
  • کلیه خدمات برق اتومبیل
  • فروش انواع باطری های ایرانی و خارجی (چین و کره )
  • ارسال و نصب باطری در محل با گارانتی
  • خدمات پنچری و تعویض لاستیک
  • حمل و جا به جایی خودرو
  • حمل خودرو تصادفی
  • صافکاری و نقاشی
  • سایر خدمات تعمیر گاهی

 در صورتیکه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز می‌توانید با یکی از تلفن‌های ما تماس حاصل نموده، تا امدادگران و تعمیرکاران ما به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند


✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓

یک مکانیک هم می تواند برای شما و خودرو شما بهترین دوست و یا بدترین کابوس باشد. وقتی خودرو شما با مشکلی مواجه میشود ، بیشتر مردم دنبال مکانیک هایی هستند بخصوص در سطح شهرهای استان که خودرو آنها را هرچه سریع تر درست کند و هزینه مناسبی را نیز بگیرد. اخلاق خوب و کار صحیح مکانیک یکی از مشخصه های اصلی امداد خودرو محمدی در مناطق مختلف استان میباشد که مردم بیشتر از آنها انتظار دارند. ما به عنوان یک مکانیک حرفه ای این اطمینان را به شما همشهریان عزیز و هم استانی های خوبمان میدهیم که با ارایه یک خدمت خوب مشتری دائمی ما باشید.

جاده سرچم میانه | جاده میانه سرچم | جاده اردبیل میانه | جاده میانه اردبیل | ماشین های ایران خودرو در میانه | ماشین های سایپا در میانه | تبریز بستان آباد | تبریز | میانه دادلو | دادلو میانه | میانه تازه کند | تازه‌کند میانه | میانه کاغذکنان | تازه‌کند میانه | کاغذکنان میانه | میانه آقکند | آقکند میانه | ترک میانه | میانه ترکمنچای | ترکمنچای میانه | آچاچی میانه | آذربایجان شرقی | در میانه | جاده قدیم میانه زنجان | جاده میانه هشترود | شبانه روزی میانه | شهر میانه | منطقه میانه | آزادراه زنجان میانه | آزادراه میانه زنجان | اتوبان میانه زنجان | اتوبان زنجان میانه | میانه قره چمن | میانه تبریز | زنجان تبریز میانه | خلخال میانه | میانه خلخال | بستان آباد میانه | میانه بستان آباد | جاده قدیم میانه | جاده میانه | سرچم میانه | میانه سرچم | هشترود میانه | میانه هشترود | زنجان میانه | میانه زنجان | میانه

خدمات امدادخودرو محمدی به شرح ذیل می باشد :

  • آماده امداد رسانی در کوتاهترین زمان پس از اطلاع مشتری
  • رفع ایرادهای قابل تعمیر در محل
  • همراه داشتن لوازم یدکی برای اتومبیلهای قابل تعمیر برای سهولت مشتری
  • مشاوره تلفنی که در صورت امکان خود شخص ایراد فنی خودرو را رفع کند .
  • پیگیری پس از اعزام تیم و همچنین پس از اتمام کار برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی
  • سوخت رسانی در مح خودروی شما
  • ارائه خدمات بصورت شبانه روزی و پوشش دهی سراسر کشور
  • ارایه خدمات با کمترین هزینه و تحقیقات برای مشتری دائمی امدادخودرو محمدی
  • ارائه فاکتور رسمی امدادخودرو محمدی


خدمات قابل ارائه امدادخودرو سیار محمدی در استان های آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل:

_ رفع عیب خودرو در محل با امدادخودرو محمدی

_ افزایش رضایتمندی مشتریان با تعمیر در محل امداد خودرو محمدی

_ اعزام یا حمل به تعمیرگاههای مجاز امداد خودرو محمدی در صورت نیاز با یدک کش یا امداد خودرو

_ تکریم مشتریان توسط امداد خودرو محمدی

_ ارائه خدمات تعمیرگاهی در محل (سرویس در محل ) امداد خودرو محمدی

_ جلوگیریر از اتلاف وقت مشتریان با تعمیر در محل با امداد خودرو محمدی

_ مکانیکی سیار محمدی

_ ایجاد تنوع در خدمات سیار حمل خودرو با امداد خودرو محمدی

_ خودروبر محمدی

_ جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی توسط مشتریان

_ پیشتازی در امر خدمات تعمیرات توسط امداد خودرو محمدی

_ تعمیر در محل تمامی خودروهای ایران خودرو ، سایپا ،کرمان موتور و تلاش خودرو

_ ایجاد تنوع در خدمات سیار حمل خودرو با امدادخودرو محمدی

امدادخودرو محمدی : ۰۹۱۴۹۲۳۴۰۹۷


خدمات متعددی برای امداد خودرو در محمدی و انجام خدمات امدادی در شهرهای مختلف استان انجام می شود که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.


جاده سرچم میانه | جاده میانه سرچم | جاده اردبیل میانه | جاده میانه اردبیل | ماشین های ایران خودرو در میانه | ماشین های سایپا در میانه | تبریز بستان آباد | تبریز | میانه دادلو | دادلو میانه | میانه تازه کند | تازه‌کند میانه | میانه کاغذکنان | تازه‌کند میانه | کاغذکنان میانه | میانه آقکند | آقکند میانه | ترک میانه | میانه ترکمنچای | ترکمنچای میانه | آزاد راه زنجان تبریز | آچاچی میانه | آذربایجان شرقی | در میانه | جاده قدیم میانه زنجان | جاده میانه هشترود | شبانه روزی میانه | شهر میانه | منطقه میانه | آزادراه زنجان میانه | آزادراه میانه زنجان | اتوبان میانه زنجان | اتوبان زنجان میانه | میانه قره چمن | میانه تبریز | زنجان تبریز میانه | خلخال میانه | میانه خلخال | بستان آباد میانه | میانه بستان آباد | جاده قدیم میانه | جاده میانه | سرچم میانه | میانه سرچم | هشترود میانه | میانه هشترود | زنجان میانه | میانه زنجان | میانه | آزادراه زنجان تبریز


حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه شما با امدادخودرو محمدی .
تعمیرگاه سیار و تعمیر وسیبه نقلیه شما به صورت شبانه روزی.
حمل خودرو در تمام نقاط کشور شبانه روزی بدون تعطیلی
دارای کاپوتاژ بین المللی و حمل خودرو به سایر مناطق کشور.
سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امدادخودرو محمدی
استفاده از انواع خودرو بر ها از جمله نیسان، کامیونت حمل خودرو و …
تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر.
حمل انواع خودرو (صفرکیلومتر،معیوب،تصادفی،فرسوده) با خودرو سوار


مکانیکی سیار برای تعمیر در محل یا حمل خودرو با یدکش

امداد خودرو میانه جعفر محمدی

نوشته‌های تازه



طراحی سایت توسط علیرضا آسمانی | تلفن تماس با طراح سایت: ۰۹۳۷۴۳۵۰۸۳۶

خلاصه خدمات امداد خودرو جعفر محمدی
امداد خودرو
خدمات
امداد خودرو
نام سرویس دهنده
امداد خودرو جعفر محمدی,
زنجان, زنجان, Telephone No.تلفن تماس: ۰۹۱۴۹۲۳۴۰۹۷
منطقه محدوده خدمات
زنجان
توضیحات خدمات
تلفن تماس امداد خودرو جعفر محمدی ۰۹۱۴۹۲۳۴۰۹۷ | خودرو بر، سوخت رسانی ، مکانیک سیار، اعزام یدک کش به صورت شبانه روزی می باشد و با پیشرفته ترین تجهیزات حمل خودرو آماده خدمت رسانی به شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.