نمایندگی های امداد خودرو

خودروبر قزوین زنجان

خودروبر میانه جعفر محمدی
امتیاز به امدادگر ما

خودروبر قزوین زنجان | جعفر محمدی ۰۹۱۴۹۲۳۴۰۹۷

خدمات حمل و نقل انواع خودروهای سبک و نیمه سنگین همراه به بیمه و بارنامه به صورت شبانه روزی با کادری مجرب
صفر کیلومتر
تصادفی
کلاسیک
لیفتراک
بابکت
ون
همکاری با عوامل فیلم برداری

در هر جایی از قزوین زنجان که بودید، مهم نیست ساعت چنده، چه روزی از هفته‌ست و یا حتی چه ماشینی دارید؛ اگه پنچر کردید، روغن‌ریزی دارید، جوش آورده‌اید و اصلا اوضاع به نحویست که خودرو دیگر کار نمی‌کند، کافیست تا یک تماس با ما بگیرید. تیم‌ های خودروبر قزوین زنجان با تجهیزات کامل، سابقه کافی و تجربه بالا در کمترین زمان ممکن در کنار شما حاضر می‌شوند و خیلی سریع خودروی شما را برای تعمیر و راه‌اندازی مجدد حمل و به نزدیک‌ترین تعمیرگاه‌های مجاز و معتبر می‌رسانند.

خودروبر به تجهیزات مکانیزه و مدرنی از دسته یدک کش‌ها گفته می شود که وظیفه حمل و جابه‌جایی خودروها را بر عهده دارد. خودروبر با عناوینی چون خودروسوار و یا ماشین‌بر نیز‌ شناخته شده و یکی از جدیدترین تجهیزات حمل خودرو به شمار می‌رود. در واقع خودروبر قزوین زنجان یکی از مطمئن ترین تجهیزات مکانیزه ای است که می تواند به عنوان بهترین و ساده‌ترین راهکار برای حمل و جابه­‌جایی خودروها معرفی شود چرا که توانایی ان را دارد تا میزان آسیب رساندن به آن ها را در زمان انتقال و حمل به طرز قابل ملاحظه ای کاهش ده.
فرقی نمی‌کند خودروی سنگین داشته باشید یا سبک و سواری، تیم های ما با انواع خودروبر مثل خودروبر کفی، خودرو بر دکل و تریلر، خودروی شما متقاضیان محترم را به سادگی و با امنیت بالا حمل و جابه‌جا می‌کنند. پس خیالتان راحت باشد که خودروهای شما با پیشرفته‌ترین خودروبرهای موجود در سطح و کلاس جهانی جابه‌جا خواهند شد.

خودروبر قزوین زنجان | جعفر محمدی ۰۹۱۴۹۲۳۴۰۹۷

چرا امداد خودرو قزوین زنجان

امداد خودرو قزوین زنجان با یاری خداوند و حمایت گرانقدر همشهریان محترم در زمینه امداد خودرو(خدمات سیار خودرو در قزوین زنجان ، حمل خودرو ،خودرو بر قزوین زنجان، امدادخودرو قزوین زنجان ، امداد در محل ، امداد یدک کش در قزوین زنجان) بزرگترین ومعتبر ترین امداد خودرو قزوین زنجان می باشد.

امداد خودرو قزوین زنجان ،امداد خودرو شبانه روزی قزوین زنجان

با سابقه ترین و سریع ترین امداد خودرو قزوین زنجان و یدک کش ; با اولین تماس شما در زمان بسیار اندک در کنار شما خواهیم بود

امداد خودرو قزوین زنجان تعمیرات سیار خودرو امداد خودرو قزوین زنجان

بعد از تعمیر و حل نمودن مشکل خودرو خود حتما درباره سرویس امداد خودرو قزوین زنجان نظر دهید

 

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

معمولا با زمانی به امداد خودرو شبانه روزی یا ۲۴ ساعته نیاز داریم که مشکلی برای خودرو ما به‌وجود آمده. امیدوارم همیشه سلامت باشید و اگر مشکلی برای شما پیش‌آمده، در کمترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود. اگر درجاده مانده‌ایم ویا در شهر هستیم و نیاز به این دست خدمات داریم (ماشین روشن نمیشه ویا هر مشکل فنی) باید نکات مهمی را رعایت کنیم که هم امنیت شما و خانواده در خطر نیوفتد و هم خودرو شما با بهترین هزینه و بهترین کیفیت تعمیر شود.

 

حتما در نظر داشته باشید که وسیله نقلیه (که به عنوان یدک کش) ماشین شمارا حمل خواهد کرد، به ماشین شما صدمه نزن.

قیمت و هزینه‌های استفاده از خدمات امداد خودرو یکی از مهمترین عامل‌ها است. پس حتما قبل از استفاده از هر خدمتی قیمت، دستمزد، ایاب و ذهاب و… را بررسی بفرمایید.

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

امداد خودرو در قزوین زنجان

  • تعمیرات در محل انواع خودرو های ایرانی چینی و خارجی
  • تعمیرات تمامی خرابی ها در خودرو
  • کادر مجرب و حرفه ایی مکانیک
  • سریع ترین زمان اعزام در محل
  • استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات

سرویس های دوره ای همانند ( تعویض روغن موتور خودرو، سرویس های قبل از سفر، بازدید چرخ ها، ترمز، فیلترها، جلوبندی، تنظیم نور چراغ ها و…) مهم ترین دلیل حفظ سلامت موتور و خودروی شما است. برای انجام سرویس های دوره ای خودرو و تعویض لوازم مصرفی مثل ( باتری،دینام، استارت، روغن موتور، روغن گیربکس، فیلتر هوا، شمع، صافی بنزین فیلترها و… ) تنها کافیست با ما تماس حاصل کنید.

تیم و گروه امداد خودرو قزوین زنجان ، همیشه ارائه خدمات با بهترین و بالاترین کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است. در این راه قطعا امکان دارد که با نقص های کمی و کیفی بسیاری رو به رو شود، اما تلاش می کند و بر این می کوشد که در آینده این چالش ها را کمتر کند و با عزمی قوی تر مسیر خود را به بهترین شکل ممکن ادامه دهد و تا الان نیز ثابت کرده است که همیشه در راه بهتر شدن قدم برداشته است. سعی و توجه و هدف اصلی امداد خودرو قزوین زنجان تامین قطعات اورجینال و فابریک خودرو، تعمیر و تعویض قطعات خودرو در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن، عیب یابی با دستگاه دیاگ پیشرفته برای شناسایی و رفع مشکلات خودروی شما، بوده است.

 

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

خدمات امدادی امداد خودرو قزوین زنجان

امداد خودرو قزوین زنجان با سابقه کاری طولانی مدت و با وجود نیروهای مجرب و کاربلد خود توانسته در زمینه های امداد خودرو، یدک کش سیار، امداد خودرو سیار و پنچر گیری و … آماده ارائه خدمات خود به نحو احسن و به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

نکات بسیار مهم و با اهمیت در مورد نگهداری و محافظت از موتورهای توربو دار

۱- هیچ موقع بلافاصله بعد از روشن نمودن موتور با سرعت بالا شرو‌ع به حرکت نکنید، صبر کنید و اجازه دهید تا روغن به اتصالات توربو شارژرها برسد و سپس حرکت کنید.

۲- به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی تا زمانی که موتور به دمای مطلوب نرسیده آن را زیر بار نبرید.

۳- روغن موتور هایی که چندین سال از تاریخ مصرف آن ها گذشته خاصیت روان کاری خود را از دست می دهند، پس هیچ گاه زمان تعویض روغن موتور خود را به تعویق نیندازید.

۴- روغن موتور های معتبر و توصیه شده توسط کمپانی سازنده موتور مورد استفاده قرار دهید. این روغن ها نه تنها ویسکوزیته مناسب دارند بلکه از نظر سایر استاندارد ها همانند APl نیز بهینه اند.

۵- در سرعت بالا توربو شارژرها از حداکثر توان خود بهره می برند. بنابر این بعد از طی مسافت های بسیار با سرعت زیاد به هیچ وجه بلافاصله بعد از توقف، موتور را خاموش نکنید.

۶- هیچ گاه قبل از خاموش نمودن موتور پدال گاز را فشار ندهید. چرا که این کار باعث افزایش سرعت توربین ها می شود در حالی که به دلیل خاموش شدن موتور خبری از گردش روغن تازه نخواهد بود و این کار در طولانی مدت به توربو آسیب می زند.

 

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

ریست سانروف خودروهای هیوندای و کیا و تویوتا

در خودروهای هیوندا و کیا و تویوتا هنگامی که سر باطری را بر می دارید، و یا فیوزهای مربوطه را باز می کنید، به ریست سیستم سانروف نیازی ندارد.

جهت ریست سیستم سانروف خودروهای هیوندا اعمال زیر را باید انجام دهید :

۱- سوئیچ را بر روی حالت روشن و یا ON قرار دهید و شیشه سایبان سانروف را کاملا ببندید.

۲- کلید کنترل سانروف را رها نمایید.

۳- کلید کنترل سانروف را به مدت ده ثانیه ( در جهت بسته شدن سانروف ) فشار دهید تا زمانی که سانروف مطابق موارد زیر عمل نماید.

۴- کلید کنترل سانروف را به سمت جلو ( در جهت بسته شدن سانروف ) فشار دهید تازمانی که سانروف همانند مراحل زیر عمل کند:

۱- سایه بان باز گردد. ۲- لبه ی آن باز شود. ۳- کشویی باز شود. ۴- کشویی بسته شود. ۵- سایه بان بسته شود.

۵- کلید کنترل سانروف را رها کنید.

هنگامی که این عملیات و کارها را به صورت کامل انجام دهید، سانروف ریست خواهد شد.

✅مجموعه ما با چندین سال سابقه درخشان در زمینه حمل ماشین ایرانی، خارجی و ماشین تصادفی آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

✅تیم ما همواره سعی داشته است با بالاترین کیفیت و بدون هیچ مشکل و آسیبی، حمل خودرو را انجام دهد.

 

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

شرح خدمات ما:

•تعمیر در محل کلیه خودروهای ایرانی و خارجی

•ارسال مکانیک سیاربه محل با تست دیاگ

•تعویض باطری و شارژ مجددو خدمات دینام

•تعویض روغن درمحل

•خدمات پمپ بنزین

•خدمات پلوس

•خدمات پنچرگیری

•تعویض لاستیک

•امداد سوخت‌ رسانی‌ بنزین

•دارای یدک کش چرخ گیر

•انتقال خودرو با نازلترین قیمت

 

ویژگی های امدادخودرو و یدک کش

🔸️امداد خودرو یکی از خدماتی است شرکت های خودروسازی و برخی از شرکت های خدمات امداد رسانی خودروها با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودروسواران ارائه می گردد.این خدمات می تواند به صورت امداد خودرو در قزوین زنجان یا در سایر شهر ها و استان ها باشد .

🔸️در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم. در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه ما است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

🔸️ تیم ما با هدف کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود با ارائه خدماتی کامل با مشتریان نظیر خدمات تعمیرگاهی، خدمات سیار خدمات در محل کار و یا درب منزل، خدمات تلفنی و مشاوره ای ، خدمات کارت عضویت ، خدمات دوره ای و فصلی به فعالیت خود می پردازند تا با تجهیزات کامل در شرایط مختلف و در نقاط مختلف آمده خدمت رسانی به خودروسواران باشند.

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

خودروسوار و خودروبر در قزوین زنجان

✅تیم ما طی چندین سال فعالیت در زمینه خدمات خودروسوار و خودروبر در لواسان و فشم توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند و همواره آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

شرح خدمات ما:

حمل انواع خودرو با خودروسوار و خودروبر چرخگیر در قزوین زنجان و حومه
به تمام نقاط
به صورت شبانه روزی
مجهز به جرثقیلهای دکلدار سبک و سنگین

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

ویژگی های خودروبر

🔶ماشین برها انواع مختلفی دارند.یکی از این وسیله ها که وظیفه حمل خودرو را بر عهده دارند همان خودروبر می باشد.که از هر لحاظ ایمن ترین روش حمل شناخته شده است .

🔶خودرو بر کفی , نیسان چرخگیر , دکل , وسیله های دیگری هستند که کارایی همه آن ها حمل و جابه جایی خودروهاست.

🔶خودرو برکفی ها کامیونت های شش تنی هستند که بضاعت حمل یک خودرو را دارا هستند و برای جابه جایی های بین شهری از آن استفاده می شود . خودروسوارها دارای وینچ بالابر می باشند که خودرو , بر روی کف خودروسوار قرار گرفته و به مقصد مورد نظر انتقال داده میشود.

مزایای امداد خودرو قزوین زنجان (جعفر محمدی):

مشتری مداری عالی
تعمیر در محل شما
امداد رسانی ۲۴ ساعته در سراسر کشور (شبانه روزی)
مشاوره رایگان در رابطه با نقص خودروی شما
سرعت در کار و یاری رساندن به شما عزیزان در کمترین زمان ممکن

 

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

امداد خودرو قزوین زنجان جعفر محمدی

نکات فنی در هنگام رانندگی

تیره شدن رنگ روغن خودرو به منزله نداشتن کیفیت آن نمی باشد و معیار مناسبی برای تعویض روغن نیست.
گریس کاری روی قطب مثبت و منفی باتری ها از اینکه سر کابل باتری سولفاته شود، جلوگیری میکند. البته به انجام این کار توصیه نمی شود.
موتور خودرو باید در حال حرکت و دور موتور پایین گرم شود. تصور اینکه در فصول سرد سال با درجا کار کردن ماشین ، اشتباه رایجی است که باعث مستهلک شدن موتور خودرو و آسیب رساندن به آن می شود.

برای صرفه جویی در مصرف سوخت بهتر است موارد زیر رعایت شود :

زمان توقف بالاتر از ۲ دقیقه ماشین را خاموش کنید.
برای کاهش مصرف سوخت بهتر است از سرعت بالا و همچنین ترمزهای ناگهانی اجتناب شود.
یکی از دلایل تصاعدی بالا رفتن مصرف سوخت خودرو، افزایش سرعت آن می باشد.
زمانیکه سرعت خودروی شما بیشتر از ۱۲۵ کیلومتر بر ساعت شود، مصرف سوخت خودروتان دو برابر میشود. یعنی اگر با سرعتی بالغ بر ۱۲۵ کیلومتر رانندگی کنید، مصرف سوخت ۲برابر زمانی است که با سرعتی در حدود ۸۰کیلومتر بر ساعت رانندگی می کنید.

خدمات تعمیراتی امداد خودرو قزوین زنجان

از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید چرا که ماشین شما نیز از شما مراقبت می کند.
امداد خودرو قزوین زنجان یکی از معتبر ترین شرکت های تعمیر خودرو در قزوین زنجان است که با در اختیار داشتن انواع ماشین های حمل خورو و خودروبر کفی و انواع یدک کش تمام خدمات حمل و نقل و تعمیر در محل را با کادر مجرب خود در همه مناطق قزوین زنجان در سریعترین زمان و کبفیت بالا ارائه خواهد داد.

اعزام مکانیک سیار

یکی از خدمات اصلی امداد خودرو قزوین زنجان ، اعزام مکانیک سیار به محل موردنظر و ارائه خدمات امدادی می باشد. هر جایی که خودروی شما دچار مشکل شود، با همکاران ما تماس و در کمترین زمان ممکن، همکاران و مکانیک سیار امداد خودرو در قزوین زنجان بصورت ۲۴ ساعته در خدمت شما خواهد بود.

حمل خودرو با کفی

درخواست امدادرسانی، هنگام خرابی خودروها، از جمله خدماتی می باشد که شرکت های امداد خودرو بوسیلۀ مکانیک سیار به افراد در محل های گوناگون ارائه می نماید. در زمان جابجایی خودرو، استفاده از کفی های خودروبر اهمیت بسیار بالایی دارد.

تعمیرات تخصصی

تعمیرات موتور ،تعمیرات گیربکس اتوماتیک ،تعمیرات جلوبندی ،تعمیرات برق تخصصی ،نصب آپشن های ،سرویس های دوره ای مجموعه خدماتی هستندکه به صورت حرفه ای در مجموعه امداد قزوین زنجان ارائه میگردد. به صورت کاملا تخصصی در هر مکانی که باشید.

 

جابجایی خودرو شما به راحتی

جابجایی خودرو با نیسان چرخگیر به راحتی و آسان ترین حالت ممکن

پشتیبانی کامل در هر زمان و مکان

ارائه بهترین خدمات، در سرعترین زمان و پیدایش نقص فنی خودرو و رفع آن

افراد متخصص و مجرب

بهره گیری از مجرب ترین و متخصصان این زمینه با هدف جلوگیری از زینه های اضافی

استفاده از قطعات اصلی

استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و بروزترین امکانات و همچنین استفاده از اوزم یدکی اصلی

صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در زمان را با امداد خودرو می توانید تجربه کنید

مکانیک سیار

اعزام سریع افراد ( مکانیک سیار ) در کمترین زمان به محل موردنظر


✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓

یک مکانیک هم می تواند برای شما و خودرو شما بهترین دوست و یا بدترین کابوس باشد. وقتی خودرو شما با مشکلی مواجه میشود ، بیشتر مردم دنبال مکانیک هایی هستند بخصوص در سطح شهرهای استان که خودرو آنها را هرچه سریع تر درست کند و هزینه مناسبی را نیز بگیرد. اخلاق خوب و کار صحیح مکانیک یکی از مشخصه های اصلی امداد خودرو محمدی در مناطق مختلف استان میباشد که مردم بیشتر از آنها انتظار دارند. ما به عنوان یک مکانیک حرفه ای این اطمینان را به شما همشهریان عزیز و هم استانی های خوبمان میدهیم که با ارایه یک خدمت خوب مشتری دائمی ما باشید.

جاده سرچم میانه | جاده میانه سرچم | جاده اردبیل میانه | جاده میانه اردبیل | ماشین های ایران خودرو در میانه | ماشین های سایپا در میانه | تبریز بستان آباد | تبریز | میانه دادلو | دادلو میانه | میانه تازه کند | تازه‌کند میانه | میانه کاغذکنان | تازه‌کند میانه | کاغذکنان میانه | میانه آقکند | آقکند میانه | ترک میانه | میانه ترکمنچای | ترکمنچای میانه | آچاچی میانه | آذربایجان شرقی | در میانه | جاده قدیم میانه زنجان | جاده میانه هشترود | شبانه روزی میانه | شهر میانه | منطقه میانه | آزادراه زنجان میانه | آزادراه میانه زنجان | اتوبان میانه زنجان | اتوبان زنجان میانه | میانه قره چمن | میانه تبریز | زنجان تبریز میانه | خلخال میانه | میانه خلخال | بستان آباد میانه | میانه بستان آباد | جاده قدیم میانه | جاده میانه | سرچم میانه | میانه سرچم | هشترود میانه | میانه هشترود | زنجان میانه | میانه زنجان | میانه

خدمات امدادخودرو محمدی به شرح ذیل می باشد :

  • آماده امداد رسانی در کوتاهترین زمان پس از اطلاع مشتری
  • رفع ایرادهای قابل تعمیر در محل
  • همراه داشتن لوازم یدکی برای اتومبیلهای قابل تعمیر برای سهولت مشتری
  • مشاوره تلفنی که در صورت امکان خود شخص ایراد فنی خودرو را رفع کند .
  • پیگیری پس از اعزام تیم و همچنین پس از اتمام کار برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی
  • سوخت رسانی در مح خودروی شما
  • ارائه خدمات بصورت شبانه روزی و پوشش دهی سراسر کشور
  • ارایه خدمات با کمترین هزینه و تحقیقات برای مشتری دائمی امدادخودرو محمدی
  • ارائه فاکتور رسمی امدادخودرو محمدی


خدمات قابل ارائه امدادخودرو سیار محمدی در استان های آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل:

_ رفع عیب خودرو در محل با امدادخودرو محمدی

_ افزایش رضایتمندی مشتریان با تعمیر در محل امداد خودرو محمدی

_ اعزام یا حمل به تعمیرگاههای مجاز امداد خودرو محمدی در صورت نیاز با یدک کش یا امداد خودرو

_ تکریم مشتریان توسط امداد خودرو محمدی

_ ارائه خدمات تعمیرگاهی در محل (سرویس در محل ) امداد خودرو محمدی

_ جلوگیریر از اتلاف وقت مشتریان با تعمیر در محل با امداد خودرو محمدی

_ مکانیکی سیار محمدی

_ ایجاد تنوع در خدمات سیار حمل خودرو با امداد خودرو محمدی

_ خودروبر محمدی

_ جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی توسط مشتریان

_ پیشتازی در امر خدمات تعمیرات توسط امداد خودرو محمدی

_ تعمیر در محل تمامی خودروهای ایران خودرو ، سایپا ،کرمان موتور و تلاش خودرو

_ ایجاد تنوع در خدمات سیار حمل خودرو با امدادخودرو محمدی

امدادخودرو محمدی : ۰۹۱۴۹۲۳۴۰۹۷


خدمات متعددی برای امداد خودرو در محمدی و انجام خدمات امدادی در شهرهای مختلف استان انجام می شود که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.


جاده سرچم میانه | جاده میانه سرچم | جاده اردبیل میانه | جاده میانه اردبیل | ماشین های ایران خودرو در میانه | ماشین های سایپا در میانه | تبریز بستان آباد | تبریز | میانه دادلو | دادلو میانه | میانه تازه کند | تازه‌کند میانه | میانه کاغذکنان | تازه‌کند میانه | کاغذکنان میانه | میانه آقکند | آقکند میانه | ترک میانه | میانه ترکمنچای | ترکمنچای میانه | آزاد راه زنجان تبریز | آچاچی میانه | آذربایجان شرقی | در میانه | جاده قدیم میانه زنجان | جاده میانه هشترود | شبانه روزی میانه | شهر میانه | منطقه میانه | آزادراه زنجان میانه | آزادراه میانه زنجان | اتوبان میانه زنجان | اتوبان زنجان میانه | میانه قره چمن | میانه تبریز | زنجان تبریز میانه | خلخال میانه | میانه خلخال | بستان آباد میانه | میانه بستان آباد | جاده قدیم میانه | جاده میانه | سرچم میانه | میانه سرچم | هشترود میانه | میانه هشترود | زنجان میانه | میانه زنجان | میانه | آزادراه زنجان تبریز


حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه شما با امدادخودرو محمدی .
تعمیرگاه سیار و تعمیر وسیبه نقلیه شما به صورت شبانه روزی.
حمل خودرو در تمام نقاط کشور شبانه روزی بدون تعطیلی
دارای کاپوتاژ بین المللی و حمل خودرو به سایر مناطق کشور.
سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امدادخودرو محمدی
استفاده از انواع خودرو بر ها از جمله نیسان، کامیونت حمل خودرو و …
تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر.
حمل انواع خودرو (صفرکیلومتر،معیوب،تصادفی،فرسوده) با خودرو سوار


مکانیکی سیار برای تعمیر در محل یا حمل خودرو با یدکش

امداد خودرو میانه جعفر محمدی

نوشته‌های تازه



طراحی سایت توسط علیرضا آسمانی | تلفن تماس با طراح سایت: ۰۹۳۷۴۳۵۰۸۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.