نمایندگی های امداد خودرو

امداد خودرو آبیک

امداد خودرو آبیک
۱.۲/۵ - (۴ امتیاز)

امداد خودرو آبیک | جعفر محمدی ۰۹۱۴۹۲۳۴۰۹۷

چرا امداد خودرو آبیک

امداد خودرو آبیک با یاری خداوند و حمایت گرانقدر همشهریان محترم در زمینه امداد خودرو(خدمات سیار خودرو در آبیک ، حمل خودرو ،خودرو بر آبیک، امدادخودرو آبیک ، امداد در محل ، امداد یدک کش در آبیک) بزرگترین ومعتبر ترین امداد خودرو آبیک می باشد.

امداد خودرو آبیک ،امداد خودرو شبانه روزی آبیک

با سابقه ترین و سریع ترین امداد خودرو آبیک و یدک کش ; با اولین تماس شما در زمان بسیار اندک در کنار شما خواهیم بود

امداد خودرو آبیک تعمیرات سیار خودرو امداد خودرو غرب آبیک

بعد از تعمیر و حل نمودن مشکل خودرو خود حتما درباره سرویس امداد خودرو آبیک نظر دهید

 

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

معمولا با زمانی به امداد خودرو شبانه روزی یا ۲۴ ساعته نیاز داریم که مشکلی برای خودرو ما به‌وجود آمده. امیدوارم همیشه سلامت باشید و اگر مشکلی برای شما پیش‌آمده، در کمترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود. اگر درجاده مانده‌ایم ویا در شهر هستیم و نیاز به این دست خدمات داریم (ماشین روشن نمیشه ویا هر مشکل فنی) باید نکات مهمی را رعایت کنیم که هم امنیت شما و خانواده در خطر نیوفتد و هم خودرو شما با بهترین هزینه و بهترین کیفیت تعمیر شود.

 

حتما در نظر داشته باشید که وسیله نقلیه (که به عنوان یدک کش) ماشین شمارا حمل خواهد کرد، به ماشین شما صدمه نزن.

قیمت و هزینه‌های استفاده از خدمات امداد خودرو یکی از مهمترین عامل‌ها است. پس حتما قبل از استفاده از هر خدمتی قیمت، دستمزد، ایاب و ذهاب و… را بررسی بفرمایید.

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

امداد خودرو در آبیک

  • تعمیرات در محل انواع خودرو های ایرانی چینی و خارجی
  • تعمیرات تمامی خرابی ها در خودرو
  • کادر مجرب و حرفه ایی مکانیک
  • سریع ترین زمان اعزام در محل
  • استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات

سرویس های دوره ای همانند ( تعویض روغن موتور خودرو، سرویس های قبل از سفر، بازدید چرخ ها، ترمز، فیلترها، جلوبندی، تنظیم نور چراغ ها و…) مهم ترین دلیل حفظ سلامت موتور و خودروی شما است. برای انجام سرویس های دوره ای خودرو و تعویض لوازم مصرفی مثل ( باتری،دینام، استارت، روغن موتور، روغن گیربکس، فیلتر هوا، شمع، صافی بنزین فیلترها و… ) تنها کافیست با ما تماس حاصل کنید.

تیم و گروه امداد خودرو آبیک ، همیشه ارائه خدمات با بهترین و بالاترین کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است. در این راه قطعا امکان دارد که با نقص های کمی و کیفی بسیاری رو به رو شود، اما تلاش می کند و بر این می کوشد که در آینده این چالش ها را کمتر کند و با عزمی قوی تر مسیر خود را به بهترین شکل ممکن ادامه دهد و تا الان نیز ثابت کرده است که همیشه در راه بهتر شدن قدم برداشته است. سعی و توجه و هدف اصلی امداد خودرو آبیک تامین قطعات اورجینال و فابریک خودرو، تعمیر و تعویض قطعات خودرو در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن، عیب یابی با دستگاه دیاگ پیشرفته برای شناسایی و رفع مشکلات خودروی شما، بوده است.

 

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

خدمات امدادی امداد خودرو آبیک

امداد خودرو آبیک با سابقه کاری طولانی مدت و با وجود نیروهای مجرب و کاربلد خود توانسته در زمینه های امداد خودرو، یدک کش سیار، امداد خودرو سیار و پنچر گیری و … آماده ارائه خدمات خود به نحو احسن و به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

نکات بسیار مهم و با اهمیت در مورد نگهداری و محافظت از موتورهای توربو دار

۱- هیچ موقع بلافاصله بعد از روشن نمودن موتور با سرعت بالا شرو‌ع به حرکت نکنید، صبر کنید و اجازه دهید تا روغن به اتصالات توربو شارژرها برسد و سپس حرکت کنید.

۲- به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی تا زمانی که موتور به دمای مطلوب نرسیده آن را زیر بار نبرید.

۳- روغن موتور هایی که چندین سال از تاریخ مصرف آن ها گذشته خاصیت روان کاری خود را از دست می دهند، پس هیچ گاه زمان تعویض روغن موتور خود را به تعویق نیندازید.

۴- روغن موتور های معتبر و توصیه شده توسط کمپانی سازنده موتور مورد استفاده قرار دهید. این روغن ها نه تنها ویسکوزیته مناسب دارند بلکه از نظر سایر استاندارد ها همانند APl نیز بهینه اند.

۵- در سرعت بالا توربو شارژرها از حداکثر توان خود بهره می برند. بنابر این بعد از طی مسافت های بسیار با سرعت زیاد به هیچ وجه بلافاصله بعد از توقف، موتور را خاموش نکنید.

۶- هیچ گاه قبل از خاموش نمودن موتور پدال گاز را فشار ندهید. چرا که این کار باعث افزایش سرعت توربین ها می شود در حالی که به دلیل خاموش شدن موتور خبری از گردش روغن تازه نخواهد بود و این کار در طولانی مدت به توربو آسیب می زند.

 

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

ریست سانروف خودروهای هیوندای و کیا و تویوتا

در خودروهای هیوندا و کیا و تویوتا هنگامی که سر باطری را بر می دارید، و یا فیوزهای مربوطه را باز می کنید، به ریست سیستم سانروف نیازی ندارد.

جهت ریست سیستم سانروف خودروهای هیوندا اعمال زیر را باید انجام دهید :

۱- سوئیچ را بر روی حالت روشن و یا ON قرار دهید و شیشه سایبان سانروف را کاملا ببندید.

۲- کلید کنترل سانروف را رها نمایید.

۳- کلید کنترل سانروف را به مدت ده ثانیه ( در جهت بسته شدن سانروف ) فشار دهید تا زمانی که سانروف مطابق موارد زیر عمل نماید.

۴- کلید کنترل سانروف را به سمت جلو ( در جهت بسته شدن سانروف ) فشار دهید تازمانی که سانروف همانند مراحل زیر عمل کند:

۱- سایه بان باز گردد. ۲- لبه ی آن باز شود. ۳- کشویی باز شود. ۴- کشویی بسته شود. ۵- سایه بان بسته شود.

۵- کلید کنترل سانروف را رها کنید.

هنگامی که این عملیات و کارها را به صورت کامل انجام دهید، سانروف ریست خواهد شد.

✅مجموعه ما با چندین سال سابقه درخشان در زمینه حمل ماشین ایرانی، خارجی و ماشین تصادفی آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

✅تیم ما همواره سعی داشته است با بالاترین کیفیت و بدون هیچ مشکل و آسیبی، حمل خودرو را انجام دهد.

 

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

شرح خدمات ما:

•تعمیر در محل کلیه خودروهای ایرانی و خارجی

•ارسال مکانیک سیاربه محل با تست دیاگ

•تعویض باطری و شارژ مجددو خدمات دینام

•تعویض روغن درمحل

•خدمات پمپ بنزین

•خدمات پلوس

•خدمات پنچرگیری

•تعویض لاستیک

•امداد سوخت‌ رسانی‌ بنزین

•دارای یدک کش چرخ گیر

•انتقال خودرو با نازلترین قیمت

 

ویژگی های امدادخودرو و یدک کش

🔸️امداد خودرو یکی از خدماتی است شرکت های خودروسازی و برخی از شرکت های خدمات امداد رسانی خودروها با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودروسواران ارائه می گردد.این خدمات می تواند به صورت امداد خودرو در آبیک یا در سایر شهر ها و استان ها باشد .

🔸️در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم. در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه ما است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

🔸️ تیم ما با هدف کسب رضایت مشتریان و اجرای وظایف خود با ارائه خدماتی کامل با مشتریان نظیر خدمات تعمیرگاهی، خدمات سیار خدمات در محل کار و یا درب منزل، خدمات تلفنی و مشاوره ای ، خدمات کارت عضویت ، خدمات دوره ای و فصلی به فعالیت خود می پردازند تا با تجهیزات کامل در شرایط مختلف و در نقاط مختلف آمده خدمت رسانی به خودروسواران باشند.

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

خودروسوار و خودروبر در آبیک

✅تیم ما طی چندین سال فعالیت در زمینه خدمات خودروسوار و خودروبر در لواسان و فشم توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند و همواره آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.

شرح خدمات ما:

حمل انواع خودرو با خودروسوار و خودروبر چرخگیر در آبیک و حومه
به تمام نقاط
به صورت شبانه روزی
مجهز به جرثقیلهای دکلدار سبک و سنگین

🔷با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

🔷جهت کسب اطلاعات و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

ویژگی های خودروبر

🔶ماشین برها انواع مختلفی دارند.یکی از این وسیله ها که وظیفه حمل خودرو را بر عهده دارند همان خودروبر می باشد.که از هر لحاظ ایمن ترین روش حمل شناخته شده است .

🔶خودرو بر کفی , نیسان چرخگیر , دکل , وسیله های دیگری هستند که کارایی همه آن ها حمل و جابه جایی خودروهاست.

🔶خودرو برکفی ها کامیونت های شش تنی هستند که بضاعت حمل یک خودرو را دارا هستند و برای جابه جایی های بین شهری از آن استفاده می شود . خودروسوارها دارای وینچ بالابر می باشند که خودرو , بر روی کف خودروسوار قرار گرفته و به مقصد مورد نظر انتقال داده میشود.

مزایای امداد خودرو آبیک (جعفر محمدی):

مشتری مداری عالی
تعمیر در محل شما
امداد رسانی ۲۴ ساعته در سراسر کشور (شبانه روزی)
مشاوره رایگان در رابطه با نقص خودروی شما
سرعت در کار و یاری رساندن به شما عزیزان در کمترین زمان ممکن

 

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی

نکات فنی در هنگام رانندگی

تیره شدن رنگ روغن خودرو به منزله نداشتن کیفیت آن نمی باشد و معیار مناسبی برای تعویض روغن نیست.
گریس کاری روی قطب مثبت و منفی باتری ها از اینکه سر کابل باتری سولفاته شود، جلوگیری میکند. البته به انجام این کار توصیه نمی شود.
موتور خودرو باید در حال حرکت و دور موتور پایین گرم شود. تصور اینکه در فصول سرد سال با درجا کار کردن ماشین ، اشتباه رایجی است که باعث مستهلک شدن موتور خودرو و آسیب رساندن به آن می شود.

برای صرفه جویی در مصرف سوخت بهتر است موارد زیر رعایت شود :

زمان توقف بالاتر از ۲ دقیقه ماشین را خاموش کنید.
برای کاهش مصرف سوخت بهتر است از سرعت بالا و همچنین ترمزهای ناگهانی اجتناب شود.
یکی از دلایل تصاعدی بالا رفتن مصرف سوخت خودرو، افزایش سرعت آن می باشد.
زمانیکه سرعت خودروی شما بیشتر از ۱۲۵ کیلومتر بر ساعت شود، مصرف سوخت خودروتان دو برابر میشود. یعنی اگر با سرعتی بالغ بر ۱۲۵ کیلومتر رانندگی کنید، مصرف سوخت ۲برابر زمانی است که با سرعتی در حدود ۸۰کیلومتر بر ساعت رانندگی می کنید.

خدمات تعمیراتی امداد خودرو آبیک

از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید چرا که ماشین شما نیز از شما مراقبت می کند.
امداد خودرو آبیک یکی از معتبر ترین شرکت های تعمیر خودرو در آبیک است که با در اختیار داشتن انواع ماشین های حمل خورو و خودروبر کفی و انواع یدک کش تمام خدمات حمل و نقل و تعمیر در محل را با کادر مجرب خود در همه مناطق آبیک در سریعترین زمان و کبفیت بالا ارائه خواهد داد.

اعزام مکانیک سیار

یکی از خدمات اصلی امداد خودرو آبیک ، اعزام مکانیک سیار به محل موردنظر و ارائه خدمات امدادی می باشد. هر جایی که خودروی شما دچار مشکل شود، با همکاران ما تماس و در کمترین زمان ممکن، همکاران و مکانیک سیار امداد خودرو در آبیک بصورت ۲۴ ساعته در خدمت شما خواهد بود.

حمل خودرو با کفی

درخواست امدادرسانی، هنگام خرابی خودروها، از جمله خدماتی می باشد که شرکت های امداد خودرو بوسیلۀ مکانیک سیار به افراد در محل های گوناگون ارائه می نماید. در زمان جابجایی خودرو، استفاده از کفی های خودروبر اهمیت بسیار بالایی دارد.

تعمیرات تخصصی

تعمیرات موتور ،تعمیرات گیربکس اتوماتیک ،تعمیرات جلوبندی ،تعمیرات برق تخصصی ،نصب آپشن های ،سرویس های دوره ای مجموعه خدماتی هستندکه به صورت حرفه ای در مجموعه امداد آبیک ارائه میگردد. به صورت کاملا تخصصی در هر مکانی که باشید.

 

جابجایی خودرو شما به راحتی

جابجایی خودرو با نیسان چرخگیر به راحتی و آسان ترین حالت ممکن

پشتیبانی کامل در هر زمان و مکان

ارائه بهترین خدمات، در سرعترین زمان و پیدایش نقص فنی خودرو و رفع آن

افراد متخصص و مجرب

بهره گیری از مجرب ترین و متخصصان این زمینه با هدف جلوگیری از زینه های اضافی

استفاده از قطعات اصلی

استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و بروزترین امکانات و همچنین استفاده از اوزم یدکی اصلی

صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در زمان را با امداد خودرو می توانید تجربه کنید

مکانیک سیار

اعزام سریع افراد ( مکانیک سیار ) در کمترین زمان به محل موردنظر

خودروبر کفی در سراسر جاده آبیک
حمل با چرخ گیر
ارسال یدک کش در سریع ترین زمان ممکن
دارای کفی خودرو
خودرو بر کفی کش در همه نقاط جاده آبیک
امداد رسانی جاده ای در همه جاده های منتهی به شهرها، روستاها و بخشها
مکانیک سیار جاده ای و حضور به موقع و در کمترین زمان
حمل خودرو در سراسر آبیک
رساندن لوازم یدکی در مسیر آبیک
امدادخودرو ماشین های ایران خودرو
امداد خودرو ماشین های سایپا
حمل با جرثقیل در همه مسیرهای منطقه آبیک

اگر به یکی از دلایل زیر نیاز به تماس با امداد خودرو آبیک دارید، کافی است تا همین الان با امداد خودرو آبیک تماس بگیرید

تمام شدن بنزین
خالی شدن باطری ماشینش
تصادفات شدید که منجر به عدم توانایی در حرکت ماشین می شود
نداشتن آب و جوش آوردن
روشن نشدن ماشین
خرابی گیربکس ماشین
پاره شدن تسمه تایم
پنچر شدن ماشین و عدم توانایی راننده برای تعویض لاستیک زاپاس
خرابی های جزیی و همراه نداتن آچار برای رفع خرابی خودرو
ماندن سوییچ داخل ماشین و قفل شدن در ماشین
پاره شدن تسمه دینام ماشین و نیاز به تعویض تسمه دینام
روشن شدن چراغ های هشدار پشت آمپر ماشین
ارسال مکانیک سیار
سواری امداد
تنظیم موتور
همچنین بسیاری دلایل دیگر که ممکن است ما را نیازمند به برقراری تماس با نزدیکترین امداد خودرو در آبیک و نزدیک به محل خرابی ماشین بکند.

امداد خودرو آبیک امداد خودرو آبیک

کارشناسان امداد خودرو آبیک در کمتر از ۱۵ دقیقه با حضور در کنار ماشین شما در درجه اول سعی بر رفع عیب و راه اندازی مجدد خودرو شما کرده اما در صورتی که موفق به رفع مشکلات اتومبیل شما در محل نشوند، با حمل آن به تعمیرگاه مورد نظر شما و یا تعمیرگاه مرکزی ادامه کار را به تعمیر کاران مجرب خواهند سپرد.

خدمات قابل ارائه امدادخودرو آبیک سیار : _ رفع عیب خودرو در محل با امدادخودرو آبیک _ افزایش رضایتمندی مشتریان با تعمیر در محل امداد خودرو آبیک _ اعزام یا حمل به تعمیرگاههای مجاز امداد خودرو آبیک در صورت نیاز با یدک کش یا امداد خودرو _ تکریم مشتریان توسط امداد خودرو آبیک _ ارائه خدمات تعمیرگاهی در محل (سرویس در محل ) امداد خودرو آبیک _ جلوگیریر از اتلاف وقت مشتریان با تعمیر در محل با امداد خودرو آبیک _ مکانیکی سیار آبیک _ ایجاد تنوع در خدمات سیار حمل خودرو با امداد خودرو آبیک _ خودروبر آبیک _ جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی توسط مشتریان _ پیشتازی در امر خدمات تعمیرات توسط امداد خودرو آبیک _ تعمیر در محل تمامی خودروهای ایران خودرو , سایپا ,کرمان موتور و تلاش خودرو _ ایجاد تنوع در خدمات سیار حمل خودرو با امدادخودرو آبیک

حمل خودرو در تمام نقاط کشور شبانه روزی بدون تعطیلی به سایر مناطق کشور. سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امدادخودرو آبیک استفاده از انواع خودرو بر ها از جمله نیسان، کامیونت حمل خودرو و … تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر. حمل انواع خودرو (صفرکیلومتر،معیوب،تصادفی،فرسوده) با خودرو سوار هزینه ها و تعرفه های امدادخودرو آبیک بسیاری از مردم شهر آبیک از این موضوع گلایه می کنن و حق دارن. این گلایه بخاطر اینه که فعالیت امداد خودرو های بدون مجوز به شیوه های مختلف فعالیت میکنند و هزینه های کلانی از مشتریان عزیز در شهر آبیک دریافت می کنند. تعرفه های خدمات امدادی امدادخودرو آبیک به قسمت های مختلف تقسیم می شوند. هزینه های تعمیر در محل خودرو شامل هزینه ایاب ذهاب و اجرت میشود و هزنه قطعاتی که استفاده می شوند جداگانه محسوب میشود. هزینه ایاب ذهاب در ساعات شبانه روز در شهر آبیک فرق دارد و اگر درخواست مشتری بین ساعات ۲۴ بامداد الی ۶ صبح باشد ۲۰ الی ۳۰ درصد افزایش می یابد. ولی در این ساعات قیمت قطعات هیچ تغییری نمیکند. در امر هزینه های حمل خودرو شهر آبیک به عواملی مختلفی همچون: نوع وسیله حمل کننده, شرایط آب و هوا, ارزش خودروی حمل شونده و ساعات درخواست مشتری بستگی دارد.

امداد خودرو آبیک

فقط کافیست با امداد خودرو آبیک در شهر آبیک تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و کادری مجرب به مشکل خودروی شما رسیدگی و رفع مشکل نمایند . ( امداد خودرو آبیک حامی رضایت مشتریان تعمیر در محل در شهر زیبای آبیک ) پنچر گیری سیار خودرو امدادخودرو آبیک: امداد خودرو آبیک در راستای هدف مندی رضایت مشتریان خود و بروز رسانی فعالیتهای خود سیستم پنجر گیری سیار آبیک را فراهم ساخته تا در صورت نیاز مشتری به پنچر گیری سیار در شهر آبیک تیم مربوطه اعزام شوند . تیم پنچرگیری سیار امدادخودرو آبیک در هنگام نیاز و درخواست مشتریان عزیز به محل خودروی مشتری اعزام می شوند . لاستیک خودرو را باز می کنند . باز لاستیک را پر میکنند و با تخصص خود جای پنچری لاستیک خودرو را پیدا می کنند . اگر لاستیک خودرو از نواری فاق لاستیک پنچر شده باشد لاستیک قابل پنچر گیری نمی باشد . عاج لاستیک خودرو پایین تر از ۱۵ درصد باشد قابل پنچرگیری نمی باشد . اگر شیاری که شی یا وسیله ای که لاستیک خودرو را پنچر کرده بزرگ باشد لاستیک خودرو باید تعویض گردد . امروزه با وجود تعداد خودروهای امدادی , دستگاه باد به ندرت در این خودروها یافت می شود , ولی امدادخودرو آبیک تمامی خودرو های امدادی خود را با این دستگاهها مجهز کرده است که در صورت پنچرگیری سیار وسیله بسیار مهمی می باشد . پس فاصله شما مشتری عزیز با امدادخودرو آبیک فقط یک تماس است

امداد خودرو آبیک آماده امداد رسانی و تعیمر انواع خودرو های ایرانی و خارجی به شرح زیر می باشند:

بنز
بی ام دابلیو BMW
مازراتی
پورشه
کیا
هیوندای
نیسان
تویوتا
جک
ام وی ام
لیفان
برلیانس
محصولات ایران خودرو شامل: پژو ۲۰۶، پرشیا، پژو ۴۰۵، تندر ۹۰، اچ سی، هایما، سمند، سورن و غیره
محصولات سایپا شامل: رنو ساندرو، چانگان، زوتی، رنو ال ۹۰، پراید، تیبا، ساینا، کوئیک و غیره
سایر اتومبیل های قدیمی و جدید

انواع امداد خودرو و چگونگی انتخاب نوع امداد خودرو

 

امداد خودرو آبیک
انواع وسایل امدادی برای تعمیر در محل و یا حمل خودرو به تعمیرگاه به شرح زیر می باشد

خودرو بر کفی
یدک کش
کفی خودرو
جرثقیل خودرو بر خرچنگی
جرثقیل خودرو بر دکل دار
خودرو سوار
خودروبر چرخ گیر
خودرو بر کفی کش
سواری امداد خودرو
جرثقیل خودرو بر
نیسان یدک کش
تعمیرکار سیار
بکسل ماشین
برای اینکه بدانید کدامیک از خدمات امداد در حال حاضر مورد نیاز شماست کار سختی در پیش ندارید، فقط کافی است که با شماره تلفن امداد خودرو آبیک تماس حاصل نموده و شرح درستی از مشکل خودرو خود بیان کنید و انتخاب نوع وسییله امداد خودرو و یا یدک کش را به کارشناسان امداد خودرو آبیک واگذار کنید.

راه های حمل خودرو خراب به تعمیرگاه

اولین روشی که قطعا به ذهن همه ما می رسد این است که با هول دادن خودرو را به تعمیرگاه برسانیم اما باید بدونید که این کار خود ممکن است به افزایش صدمات وارده به خودرو کمک کند و علاوه بر این شما باید برای هول دادن ماشین فشار بدنی زیادی را تحمل نمایید پس ما اکیدا به شما توصیه می کنیم از هول دادن خودرو به منظور روشن کردن و یا رساندن آن به تعمیرگاه خوداری نموده و با شماره تلفن امداد خودرو آبیک تماس بگیرید.

دومین روش که بازهم استفاده از آن به شدت رد می شود بستن خودرو با زنجیر و یا تناب به یک خودرو دیگر و یا به اصطلاح بکسل کردن آن است. هنگامی که شما خودرو خود را بکسل می کنید ممکن است در بین راه دو خودرو بهم برخورد نمایند و یا اینکه بخاطر پاره شدن تناب بکسل خودرو معیوب از مسیر خارج شده و به سایر خودرو ها برخورد کند. همچنین اگر خرابی خودرو شما به دلیل مشکلات پولس و یا گیربکس و یا قفل شدن چرخها باشد، بکسل کرد ماشن باعث افزایش خرابی و در نتیجه افزایش هزینه تعمیرات می شود. بنابر این هرگز به منظور کاهش هزینه حمل خودرو با یدک کش و یا جرثقیل خودرو‌بر از بکسل خودرو استفاده ننمایید.

امداد خودرو آبیک در آبیک چه خدماتی به شما ارائه می نماید؟
با آنکه از مشکل پیش آمده برای اتومبیل شما متاسفیم، اما مشتاقانه منتظر تماس شما هستیم تا در صورت نیاز یکی از موارد زیر را برای کمک به رفع مشکل شما ارائه نماییم.

ارائه مشاوره تلفنی رایگان و تلاش برای حل مشکل ماشین توسط خودتان
اعزام مکانیک سیار به محل
رفع ایراد های کوچک و کمک به راه اندازی خودرو در محل
هماهنگی با تعمیرگاه های مجاز و حمل خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه مجاز
دریافت فایل لیست قطعات و اعلام هزینه تعمیرات و همچنین حمل خودرو
دریافت فایل هزینه حمل مطابق تعرفه کانون جهانگردی و اتومبیل رانی
حمل خودرو به محل مورد تقاضای مشتری

امداد خودرو آبیک امداد خودرو آبیک

این امدادخودرو در آبیک به دلیل سرویس دهی مطلوب تر، از مدرن ترین تجهیزات و شیوه‌های جدید خدمت رسانی استفاده کرده است.

این امداد در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. حمل خودرو باشد یا تعمیر در محل باشد .

امداد خودرو شبانه روزی آبیک

یدکش شبانه روزی آبیک

مکانیکی شبانه روزی آبیک

خودروبر شبانه روزی آبیک

جرثقیل شبانه روزی آبیک

شرکت امدادخودرو شبانه روزی آبیک

همه امدادگران سیار باید برای خدمت‌رسانی بهتر و احساس امنیت و آرامش بیشتر برای مردم ضمن داشتن کارت شناسایی و مدرک تخصصی و لباس فرم و با داشتن تجهیزات و ابزارآلات کامل از جمله: جعبه بوکس، آلن، جک و قطعات مصرفی مورد استفاده مانند: تسمه دینام، هرزگرد، ماهک دنده، سیم کلاچ، پمپ بنزین، سیم گاز، کائوچوی کلاچ، فیوز، درب رادیاتور، کورکن رادیاتور، شلنگ آب، شلنگ بخاری، را برای حداقل اتومبیل های داخلی داشته باشند. ولی در عین خدمت‌رسانی چنانچه اتومبیلی که دچار حادثه شد از اتومبیل های وارداتی بود، امدادگران تخصصی ما برای حل مشکل شما فرستاده می شوند و اگر قطعه مدنظر بود که مورد نیاز بود که اتومبیل در آنجا می بایست تعویض می شد شرکت امداد خودرو میبایست آن قطعه را به صورت آنلاین به امدادگران تحویل داده و خدمت رسانی نماید.

حمل خودرو آبیک
خودروبر آبیک
کفی بر آبیک
خودرو سوار آبیک
خودرو حمل ماشین آبیک
ماشین بر آبیک

امداد خودرو آبیک

علاوه بر این خدمات تعمیر ماشین شامل عیب یابی دیاگ، تنظیم موتور، رفع هرگونه خراب خودرو، تعویض روغن موتور، تعویض دینام و تسمه تایم، تعویض دیسک و صفحه، تعویض لاستیک و پنچرگیری، تعویض فیلتر و پمپ بنزین، تعویض رادیاتور و شیلنگ ها و تعویض باتری خودرو در محل همراه با تست سلامت خودرو نیز از جمله مواردی است که تیم ما به طور تخصصی انجام می‌دهد. به یاد داشته باشید که انتخاب امداد خودروی غیر مجاز میتواند برای شما هزینه های زیادی را در داشته باشد. لذا لازم است با انتخاب یک شرکت معتبر برای بهرمندی از خدمات امدادی، تجربه مناسبی از دریافت خدمات امدادی داشته باشید.

عملیات امداد رسانی و حمل خودرو به صورت شبانه روزی میباشد و امداد خودرو ها در ۲۴ ساعت شبانه روز اماده امداد رسانی و حمل خودرو ها میباشند .حمل و نقل خودرو های اسیب دیده و یا خودرو های صفر کیلومتر از هر کجای ایران تخصص ما میباشد.ما متناسب با نیاز شما خودروبر مناسب را برای شما ارسال میکنیم.

یدک کش برای مواقعی ست که خودروی شما قادر به حرکت نمی باشد، یا اینکه حرکت دادن خودرو خطرناک است و یا خودرو نمایشگاهی، صفر و بدون کارکرد باشد. هر ساله میلیون ها خودرو توسط خودروبر ها و وسایل حمل و نقل خودرو در استان آذربایجان شرقی حمل می شوند. ایمنی حمل و نقل یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین مسئله در این رابطه می باشد که باید با رعایت شرایط و استانداردها، این نوع حمل و نقل به خوبی پیش رود.

امداد خودرو آبیک جعفر محمدی 09149234097 امداد خودرو آبیک جعفر محمدی ۰۹۱۴۹۲۳۴۰۹۷

حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی

حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و …)

اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی

مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد

حمل خودرو از آبیک

خودرو بر آبیک متخصص در حمل انواع خودرو از آبیک به تمام نقاط کشور و همچنین از سایر شهرها به استان و آبیک می باشد. امید است با در اختیار داشتن کادر حرفه ای و همچنین تجهیزات استاندارد، لبخند رضایت را بر لب همشهریان و هموطنان خویش ببینیم.

جرثقیل حمل خودرو

همه خودرو ها حداقل یک بار و پس از تولید توسط جرثقیل به محل مورد نظر مانند دفتر روش یا نمایندگی حمل می شوند. همه جرثقیل هایی که برای حمل و جابجایی خودرو استفاده می شوند، باید دارای استانداردها و امکانات لازم به این منظور باشند. مثلا رمپ هیدرولیک یکی از ضروریات ماشین های حمل اتومبیل است که وظیفه بالا و پایین کردن خودروها جهت بارگیری و تخلیه یا تمیز کردن آنها را دارد.

رفع ایراد خودرو در محل

امداد خودرو آبیک پیشرو با در اختیار داشتن نیروهای فنی خبره بسیاری از ایرادات خودرو شما در محل رفع خواهد کرد.

معرفی تعمیرکاران تخصصی

اگر به دنبال تعمیرکار تخصصی برند خودرو خود در آبیک هستید کارشناسان ما قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهند بود.

معرفی فروشندگان لوازم یدکی

با مشاوران امداد خودرو آبیک پیشرو تماس بگیرید تا فروشندگان معتبر و اصلی لوازم یدکی خودرو مورد نظر خود را بیابید.

معرفی کارگاه های مجاز

اگر نیاز به امداد خودرو در آبیک دارید با ما تماس بگیرید تا نزدیکترین کارگاه ها و تعمیرگاه های مجاز خودرو را به شما معرفی کنیم.

مشاوره فنی رایگان

با ما تماس بگیرید، برخی از ایرادات خودروی شما به دست خودتان و با راهنمایی کارشناسان فنی امداد خودرو آبیک پیشرو برطرف خواهد شد.

اما چه زمانی ما با امداد خودرو تماس میگیریم؟

این روزها و با پیشرف خودرو ها نیاز ما به امداد خودرو افزایش یافته و ممکن است به یکی از دلایل زیر ما به امداد خودرو نیاز پیدا کنیم. با خواندن ادامه این مطلب شما به خدمات متعدد امداد خودروی آبیک پی خواهید برد.

تمام شدن بنزین
خالی شدن باطری ماشین
تصادفات شدید که منجر به عدم توانایی در حرکت ماشین می شود
نداشتن آب و جوش آوردن
روشن نشدن ماشین
خرابی گیربکس ماشین
پاره شدن تسمه تایم
پنچر شدن ماشین و عدم توانایی راننده برای تعویض لاستیک زاپاس
خرابی های جزیی و همراه نداشتن آچار برای رفع خرابی خودرو
ماندن سوییچ داخل ماشین و قفل شدن در ماشین
پاره شدن تسمه دینام ماشین و نیاز به تعویض تسمه دینام
روشن شدن چراغ های هشدار پشت آمپر ماشین
ارسال مکانیک سیار
سواری امداد
تنظیم موتور

امداد خودرو آبیک
انواع وسایل امدادی برای تعمیر در محل و یا حمل خودرو به تعمیرگاه به شرح زیر می باشد

خودرو بر کفی
یدک کش
کفی خودرو
خودرو سوار
خودروبر چرخ گیر
خودرو بر کفی کش
سواری امداد خودرو
جرثقیل خودرو بر
نیسان یدک کش
تعمیرکار سیار
برای اینکه بدانید کدامیک از خدمات امداد در حال حاضر مورد نیاز شماست کار سختی در پیش ندارید، فقط کافی است که با شماره تلفن امداد خودرو آبیک تماس حاصل نموده و شرح درستی از مشکل خودرو خود بیان کنید و انتخاب نوع وسییله امداد خودرو و یا یدک کش را به کارشناسان امداد خودرو آبیک واگذار کنید.

راه های حمل خودرو خراب به تعمیرگاه
اولین روشی که قطعا به ذهن همه ما می رسد این است که با هول دادن خودرو را به تعمیرگاه برسانیم اما باید بدونید که این کار خود ممکن است به افزایش صدمات وارده به خودرو کمک کند و علاوه بر این شما باید برای هول دادن ماشین فشار بدنی زیادی را تحمل نمایید پس ما اکیدا به شما توصیه می کنیم از هول دادن خودرو به منظور روشن کردن و یا رساندن آن به تعمیرگاه خوداری نموده و با شماره تلفن امداد خودرو آبیک تماس بگیرید.

دومین روش که بازهم استفاده از آن به شدت رد می شود بستن خودرو با زنجیر و یا تناب به یک خودرو دیگر و یا به اصطلاح بکسل کردن آن است. هنگامی که شما خودرو خود را بکسل می کنید ممکن است در بین راه دو خودرو بهم برخورد نمایند و یا اینکه بخاطر پاره شدن تناب بکسل خودرو معیوب از مسیر خارج شده و به سایر خودرو ها برخورد کند. همچنین اگر خرابی خودرو شما به دلیل مشکلات پولس و یا گیربکس و یا قفل شدن چرخها باشد، بکسل کرد ماشن باعث افزایش خرابی و در نتیجه افزایش هزینه تعمیرات می شود. بنابر این هرگز به منظور کاهش هزینه حمل خودرو با یدک کش و یا جرثقیل خودرو‌بر از بکسل خودرو استفاده ننمایید.

امداد خودرو آبیک در آبیک چه خدماتی به شما ارائه می نماید؟
با آنکه از مشکل پیش آمده برای اتومبیل شما متاسفیم، اما مشتاقانه منتظر تماس شما هستیم تا در صورت نیاز یکی از موارد زیر را برای کمک به رفع مشکل شما ارائه نماییم.

ارائه مشاوره تلفنی رایگان و تلاش برای حل مشکل ماشین توسط خودتان
اعزام مکانیک سیار به محل
رفع ایراد های کوچک و کمک به راه اندازی خودرو در محل
هماهنگی با تعمیرگاه های مجاز و حمل خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه مجاز
دریافت فایل لیست قطعات و اعلام هزینه تعمیرات و همچنین حمل خودرو
دریافت فایل هزینه حمل مطابق تعرفه کانون جهانگردی و اتومبیل رانی
حمل خودرو به محل مورد تقاضای مشتری

انواع خدمات امداد خودرو محمدی در آبیک:

  • تست و تعویض باطری در محل
  • خدمات باطری به باطری
  • رفع مشکل سیم کشی
  • تعمیر جعبه فیوز
  • تعمیر کامپیوتر و ایسیو ماشین
  • تعمیر پمپ بنزین
  • تعمیر انژکتور
  • کلیه خدمات برق اتومبیل
  • فروش انواع باطری های ایرانی و خارجی (چین و کره )
  • ارسال و نصب باطری در محل با گارانتی
  • خدمات پنچری و تعویض لاستیک
  • حمل و جا به جایی خودرو
  • حمل خودرو تصادفی
  • صافکاری و نقاشی
  • سایر خدمات تعمیر گاهی

 

در صورتیکه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز می‌توانید با یکی از تلفن‌های ما تماس حاصل نموده، تا امدادگران و تعمیرکاران ما به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند


✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓

یک مکانیک هم می تواند برای شما و خودرو شما بهترین دوست و یا بدترین کابوس باشد. وقتی خودرو شما با مشکلی مواجه میشود ، بیشتر مردم دنبال مکانیک هایی هستند بخصوص در سطح شهرهای استان که خودرو آنها را هرچه سریع تر درست کند و هزینه مناسبی را نیز بگیرد. اخلاق خوب و کار صحیح مکانیک یکی از مشخصه های اصلی امداد خودرو محمدی در مناطق مختلف استان میباشد که مردم بیشتر از آنها انتظار دارند. ما به عنوان یک مکانیک حرفه ای این اطمینان را به شما همشهریان عزیز و هم استانی های خوبمان میدهیم که با ارایه یک خدمت خوب مشتری دائمی ما باشید.

جاده سرچم میانه | جاده میانه سرچم | جاده اردبیل میانه | جاده میانه اردبیل | ماشین های ایران خودرو در میانه | ماشین های سایپا در میانه | تبریز بستان آباد | تبریز | میانه دادلو | دادلو میانه | میانه تازه کند | تازه‌کند میانه | میانه کاغذکنان | تازه‌کند میانه | کاغذکنان میانه | میانه آقکند | آقکند میانه | ترک میانه | میانه ترکمنچای | ترکمنچای میانه | آچاچی میانه | آذربایجان شرقی | در میانه | جاده قدیم میانه زنجان | جاده میانه هشترود | شبانه روزی میانه | شهر میانه | منطقه میانه | آزادراه زنجان میانه | آزادراه میانه زنجان | اتوبان میانه زنجان | اتوبان زنجان میانه | میانه قره چمن | میانه تبریز | زنجان تبریز میانه | خلخال میانه | میانه خلخال | بستان آباد میانه | میانه بستان آباد | جاده قدیم میانه | جاده میانه | سرچم میانه | میانه سرچم | هشترود میانه | میانه هشترود | زنجان میانه | میانه زنجان | میانه

خدمات امدادخودرو محمدی به شرح ذیل می باشد :

  • آماده امداد رسانی در کوتاهترین زمان پس از اطلاع مشتری
  • رفع ایرادهای قابل تعمیر در محل
  • همراه داشتن لوازم یدکی برای اتومبیلهای قابل تعمیر برای سهولت مشتری
  • مشاوره تلفنی که در صورت امکان خود شخص ایراد فنی خودرو را رفع کند .
  • پیگیری پس از اعزام تیم و همچنین پس از اتمام کار برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی
  • سوخت رسانی در مح خودروی شما
  • ارائه خدمات بصورت شبانه روزی و پوشش دهی سراسر کشور
  • ارایه خدمات با کمترین هزینه و تحقیقات برای مشتری دائمی امدادخودرو محمدی
  • ارائه فاکتور رسمی امدادخودرو محمدی


خدمات قابل ارائه امدادخودرو سیار محمدی در استان های آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل:

_ رفع عیب خودرو در محل با امدادخودرو محمدی

_ افزایش رضایتمندی مشتریان با تعمیر در محل امداد خودرو محمدی

_ اعزام یا حمل به تعمیرگاههای مجاز امداد خودرو محمدی در صورت نیاز با یدک کش یا امداد خودرو

_ تکریم مشتریان توسط امداد خودرو محمدی

_ ارائه خدمات تعمیرگاهی در محل (سرویس در محل ) امداد خودرو محمدی

_ جلوگیریر از اتلاف وقت مشتریان با تعمیر در محل با امداد خودرو محمدی

_ مکانیکی سیار محمدی

_ ایجاد تنوع در خدمات سیار حمل خودرو با امداد خودرو محمدی

_ خودروبر محمدی

_ جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی توسط مشتریان

_ پیشتازی در امر خدمات تعمیرات توسط امداد خودرو محمدی

_ تعمیر در محل تمامی خودروهای ایران خودرو ، سایپا ،کرمان موتور و تلاش خودرو

_ ایجاد تنوع در خدمات سیار حمل خودرو با امدادخودرو محمدی

امدادخودرو محمدی : ۰۹۱۴۹۲۳۴۰۹۷


خدمات متعددی برای امداد خودرو در محمدی و انجام خدمات امدادی در شهرهای مختلف استان انجام می شود که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.


جاده سرچم میانه | جاده میانه سرچم | جاده اردبیل میانه | جاده میانه اردبیل | ماشین های ایران خودرو در میانه | ماشین های سایپا در میانه | تبریز بستان آباد | تبریز | میانه دادلو | دادلو میانه | میانه تازه کند | تازه‌کند میانه | میانه کاغذکنان | تازه‌کند میانه | کاغذکنان میانه | میانه آقکند | آقکند میانه | ترک میانه | میانه ترکمنچای | ترکمنچای میانه | آزاد راه زنجان تبریز | آچاچی میانه | آذربایجان شرقی | در میانه | جاده قدیم میانه زنجان | جاده میانه هشترود | شبانه روزی میانه | شهر میانه | منطقه میانه | آزادراه زنجان میانه | آزادراه میانه زنجان | اتوبان میانه زنجان | اتوبان زنجان میانه | میانه قره چمن | میانه تبریز | زنجان تبریز میانه | خلخال میانه | میانه خلخال | بستان آباد میانه | میانه بستان آباد | جاده قدیم میانه | جاده میانه | سرچم میانه | میانه سرچم | هشترود میانه | میانه هشترود | زنجان میانه | میانه زنجان | میانه | آزادراه زنجان تبریز


حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه شما با امدادخودرو محمدی .
تعمیرگاه سیار و تعمیر وسیبه نقلیه شما به صورت شبانه روزی.
حمل خودرو در تمام نقاط کشور شبانه روزی بدون تعطیلی
دارای کاپوتاژ بین المللی و حمل خودرو به سایر مناطق کشور.
سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امدادخودرو محمدی
استفاده از انواع خودرو بر ها از جمله نیسان، کامیونت حمل خودرو و …
تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر.
حمل انواع خودرو (صفرکیلومتر،معیوب،تصادفی،فرسوده) با خودرو سوار


مکانیکی سیار برای تعمیر در محل یا حمل خودرو با یدکش

امداد خودرو میانه جعفر محمدی

نوشته‌های تازه



طراحی سایت توسط علیرضا آسمانی | تلفن تماس با طراح سایت: ۰۹۳۷۴۳۵۰۸۳۶

خلاصه خدمات امداد خودرو جعفر محمدی
امداد خودرو
خدمات
امداد خودرو
نام سرویس دهنده
امداد خودرو جعفر محمدی,
قزوین, آبیک, Telephone No.تلفن تماس: ۰۹۱۴۹۲۳۴۰۹۷
منطقه محدوده خدمات
آبیک
توضیحات خدمات
تلفن تماس امداد خودرو جعفر محمدی ۰۹۱۴۹۲۳۴۰۹۷ | خودرو بر، سوخت رسانی ، مکانیک سیار، اعزام یدک کش به صورت شبانه روزی می باشد و با پیشرفته ترین تجهیزات حمل خودرو آماده خدمت رسانی به شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.